У 2023-2024 навчальному році в студентському науковому гуртку кафедри анатомії людини займалося 31 студент медичного, стоматологічного і фармацевтичного факультетів. Куратор гуртка, доцент кафедри анатомії людини Ремінецький Б.Я. Староста гуртка – Михащук Є.П. Опрацювання наукової літератури гуртка на кафедрі анатомії людини проводиться, в основному, в онлайн режимі.
Гуртківці ведуть активну пошукову і дослідницьку діяльність затемами: 1) Особливості морфологічних змін у печінці щурів при гострому та хронічному отруєнні ацетилсаліциловою кислотою; 2) Морфофункціональні особливості перебудови нирки та шлунка щурів при загальному зневодненні та відновленні водно-електролітної рівноваги; 3) Особливості структурної перебудови сім’яників після струмектомії у щурів.
Систем медичної освіти спрямовувана на формування творчої, освіченої, фізично і морально здорової особистості. Головною метою системи освіти, згідно з Національною доктриною розвитку освіти є створення умов для розвитку та самореалізації кожної особистості як громадянина України, формування і розвиток цінностей громадянського суспільства. Поряд з іншим, система освіти має забезпечувати «формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості». Проблема організації самостійної роботи студентів займає чільне місце в перебудові навчального процесу у вищому навчальному закладі. Виконання основних положень Доктрини має забезпечити «перехід до нової гуманістично інноваційної філософії освіти», що надалі стимулюватиме збільшення самостійності і самодостатності особистості, її творчу активність. активність.
Основні напрями роботи гуртка - науково-дослідна (робота в науковій лабораторії кафедри, виконання фрагментів кафедральної наукової роботи під керівництвом викладачів), теоретична (заслуховування наукових повідомлень та рефератів, результатiв студентських робіт, доповіді на студентських конференціях) і практична робота (освоєння практичних навичок, нових методiв діагностики захворювань).
Гуртківці представили результати досліджень у секції ”Морфологія в нормі та експерименті» на Міжнародному медичному конгресі студентів і молодих вчених та вузівських конференціях з морфології: Коваль Дмитро, Сидорович Олександр, Левенець Олександр «МОРФОФУНКЦІОНАЛЬНІ ЗМІНИ ЩИТОПОДІБНОЇ ЗАЛОЗИ В УМОВАХ СТРЕСУ» під науковим керівництвом проф. І.Є. Герасимюка. Геник Тетяна та співавтори опублікувала «УЛЬТРАСТРУКТУРНІ ЗМІНИ ГЕМОМІКРОЦИРКУ-ЛЯТОРНОГО РУСЛА КОРИ ГОЛОВНОГО МОЗКУ ЩУРІВ ПІСЛЯ СТЕНОЗУ АОРТО-КЛУБОВОГО СЕГМЕНТА. Герман Ольга ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРНОЇ ПЕРЕБУДОВИ КРОВОНОСНОГО РУСЛА ЯЄЧОК БІЛИХ ЩУРІВ ПРИ ТРИВАЛОМУ ЗАСТОСУВАННІ ПРЕДНІЗОЛОНУ У ВИСОКИХ ДОЗАХ. Під керівництвом доцента Т.Я.Стравського студенти Кушнірук Аліна, Коваль Дмитро представили результати досліджень «ОСОБЛИВІСТЬ КРОВОПОСТАЧАННЯ СЕЛЕЗІНКИ ЗА УМОВ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ НОРМИ». Федчишин Олена «ВПЛИВ ПОЗАКЛІТИННОЇ ДЕГІДРАТАЦІЇ ОРГАНІЗМУ НА РЕМОДЕЛЮВАННЯ МЕТАФІЗАРНОЇ ПЛАСТИНКИ ТРУБЧАСТИХ КІСТОК» під керівництвом канд. мед. наук, доц. М.В. Ющака, Боймиструк Вікторія «ВПЛИВ ВИХІДНОГО СТАНУ АВТОНОМНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ НА АНТРОПОМЕТРИЧНІ ТА ОСТЕОМЕТРИЧНІ ПОКАЗНИКИ». Герман О.М. опублікувала результати наукових досліджень у матеріалах Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Медико-біологічні аспекти та мультидисциплінарна інтеграція в концепції здоров’я людини», журналах «Проблемы биологии и медицины» та «Вісник медичних і біологічних досліджень», а також у «Здобутках клінічної та експериментальної медицини» результати досліджень «Вплив тривалого введення доз преднізолону на морфофункціональний стан яєчок щурів». У секції «ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГІЯ, ОФТАЛЬМОЛОГІЯ» доповідала Семерез Марія про результати досліджень «ВПЛИВ СИНЬОГО СВІТЛА ГАДЖЕТІВ НА ЗІР У ЧАС ПАНДЕМІЇ» під керівництвом кандидата медичних наук доцента П.П.Флекей.
До ключових компетентностей студента та фахівця належить уміння вчитися, чому сприяє розширення спектру методів із врахуванням особистих здібностей здобувача вищої освіти. Моделювання є універсальним ефективним методом у процесі вивчення та закріплення морфологічних знань. Даний метод застосовується у процесі пізнання як на практичних, так і у більшій мірі, на заняттях анатомічного студентського гуртка, оскільки потребує більше творчості і часу, що не завжди передбачено у тривалості аудиторних занять.